Contact met beheerder

Open forum voor vragen en wensen ivm het board.
Ook bugmeldingen en problemen horen hier.
Forumregels
Beste leden!

Het covid-19 virus gooit roet in het eten bij iedereen, overal en uiteraard in elke sector.

In de sector van prostitutie, erotische massage of zelfs gewone massage, is lichamelijk contact onvermijdelijk. Contact met lichaamsvloeistoffen is onvermijdelijk en houdt een zeer groot risico in, en ik heb het niet zozeer over sekseel overdraagbare aandoeningen (een risico dat uiteraard aanwezig is) maar over de transmissie van het covid-19 virus wat niet enkel gevolgen heeft voor de drager, maar ook voor bijna iedereen waarmee die persoon in contact komt. De meesten onder jullie behoren niet echt tot de leeftijdsgroep die grote risico's loopt (voorlopig toch niet volgens de epidemiologische statistieken) echter de verspreiding gebeurt onzichtbaar en iedereen loopt risico, zowel DVP, klant, familie of dichte kennissen van de wandelaar, als elke persoon waarmee je toevallig fysiek contact zou hebben of in het slechtste geval zelfs via een contact met voorwerpen.

Neem uw verantwoordelijkheid en neem geen onnodige risico's voor jezelf noch anderen!!
Plaats reactie
Eenspiepen
heeft de smaak te pakken
heeft de smaak te pakken

Contact met beheerder

Bericht door Eenspiepen » 13 jun 2020, 22:37

Zou een beheerder mij willen contacteren in PM aub? Ik zou graag een voorstel willen doen.

Thx

warmweer
Site Admin
Site Admin

Contact met beheerder

Bericht door warmweer » 15 jun 2020, 12:38

Eenspiepen schreef:
13 jun 2020, 22:37
Zou een beheerder mij willen contacteren in PM aub? Ik zou graag een voorstel willen doen.

Thx
Helemaal onderaan de indexpagina: Contact (immers je kan zelf toch geen PBs versturen).

Eenspiepen
heeft de smaak te pakken
heeft de smaak te pakken

Contact met beheerder

Bericht door Eenspiepen » 15 jun 2020, 13:18

Ja dat heb ik 3 weken geleden al geprobeerd en nogmaals 2 weken geleden maar beide zonder resultaat dus ik wilde het hier eens proberen.

warmweer
Site Admin
Site Admin

Contact met beheerder

Bericht door warmweer » 15 jun 2020, 17:19

Eenspiepen schreef:
15 jun 2020, 13:18
Ja dat heb ik 3 weken geleden al geprobeerd en nogmaals 2 weken geleden maar beide zonder resultaat dus ik wilde het hier eens proberen.
tja, een mail met "interesse in adverteren" is geen support vraag en ik meen dat het al meermaals toegelicht is dat VPF volledig onafhankelijk is en zonder sponsors functioneert.

Eenspiepen
heeft de smaak te pakken
heeft de smaak te pakken

Contact met beheerder

Bericht door Eenspiepen » 15 jun 2020, 17:39

En een antwoord geven is te moeilijk of...?

Eenspiepen
heeft de smaak te pakken
heeft de smaak te pakken

Contact met beheerder

Bericht door Eenspiepen » 15 jun 2020, 18:18

Bon, het is wat het is. Ik heb er alle begrip voor dat jullie het forum advertentievrij willen houden. Da's een ideologische keuze en die verdient respect. Het was alleen praktisch geweest als dit in de FAQ had gestaan of als ik een antwoord had ontvangen. Je kan niet van mensen verwachten dat zij een forum gaan doorspitten naar dit standpunt.

Ik wens jullie nog veel succes met het verderzetten van dit mooie forum.

warmweer
Site Admin
Site Admin

Contact met beheerder

Bericht door warmweer » 16 jun 2020, 11:34

Eenspiepen schreef:
15 jun 2020, 18:18
Bon, het is wat het is. Ik heb er alle begrip voor dat jullie het forum advertentievrij willen houden. Da's een ideologische keuze en die verdient respect. Het was alleen praktisch geweest als dit in de FAQ had gestaan of als ik een antwoord had ontvangen. Je kan niet van mensen verwachten dat zij een forum gaan doorspitten naar dit standpunt.

Ik wens jullie nog veel succes met het verderzetten van dit mooie forum.
Met alle respect, maar diegene die wenst te adverteren is vragende partij, en die vraag/interesse is logisch gezien ontstaan bij het lezen van het forum.
Granted, het is niet bepaald expliciet zichtbaar maar je hoeft enkel de mededelingen en de topic(s) over het ontstaan en verder bestaan van ProVla te lezen om vast te stellen dat de "core business" de discussie over prostitutie is.

Eenspiepen
heeft de smaak te pakken
heeft de smaak te pakken

Contact met beheerder

Bericht door Eenspiepen » 16 jun 2020, 15:25

Let's agree to disagree. Ik had gisteren niet zo gefrustreerd mogen reageren, mijn excuses daarvoor. Ik wilde het bericht nog wissen maar vond de knop niet.
Ik heb echt enorm veel respect voor de keuze om advertentievrij te blijven, ook al werkt het hier dan in mijn nadeel.

Best of luck voor de toekomst.

warmweer
Site Admin
Site Admin

Contact met beheerder

Bericht door warmweer » 16 jun 2020, 20:40

Eenspiepen schreef:
16 jun 2020, 15:25
Let's agree to disagree. Ik had gisteren niet zo gefrustreerd mogen reageren, mijn excuses daarvoor. Ik wilde het bericht nog wissen maar vond de knop niet.
Excuses zijn niet nodig. Ik besef ook wel dat het niet reageren op jouw mail misschien raar overkwam, maar ik krijg wekelijks 3 or 4 mails ivm SEO, advertising, rankings en allerhande al of niet joint ventures reageer er nooit op.

Eenspiepen
heeft de smaak te pakken
heeft de smaak te pakken

Contact met beheerder

Bericht door Eenspiepen » 16 jun 2020, 20:46

Respect!

Plaats reactie