uitschrijven ?

Open forum voor vragen en wensen ivm het board.
Ook bugmeldingen en problemen horen hier.
Forumregels
Beste leden!

Het covid-19 virus gooit roet in het eten bij iedereen, overal en uiteraard in elke sector.

In de sector van prostitutie, erotische massage of zelfs gewone massage, is lichamelijk contact onvermijdelijk. Contact met lichaamsvloeistoffen is onvermijdelijk en houdt een zeer groot risico in, en ik heb het niet zozeer over sekseel overdraagbare aandoeningen (een risico dat uiteraard aanwezig is) maar over de transmissie van het covid-19 virus wat niet enkel gevolgen heeft voor de drager, maar ook voor bijna iedereen waarmee die persoon in contact komt. De meesten onder jullie behoren niet echt tot de leeftijdsgroep die grote risico's loopt (voorlopig toch niet volgens de epidemiologische statistieken) echter de verspreiding gebeurt onzichtbaar en iedereen loopt risico, zowel DVP, klant, familie of dichte kennissen van de wandelaar, als elke persoon waarmee je toevallig fysiek contact zou hebben of in het slechtste geval zelfs via een contact met voorwerpen.

Neem uw verantwoordelijkheid en neem geen onnodige risico's voor jezelf noch anderen!!
Plaats reactie
lovekunst
bestaat er nog iets buiten VP?

uitschrijven ?

Bericht door lovekunst » 13 jul 2010, 17:48

Als ik zou wensen uit te schrijven , kan ik dan later met dezelfde naam en password opnieuw de account actief maken.
Graag antwoord;
What you do not try, you will never experience.

warmweer
Site Admin
Site Admin

uitschrijven ?

Bericht door warmweer » 14 jul 2010, 12:13

lovekunst schreef:Als ik zou wensen uit te schrijven , kan ik dan later met dezelfde naam en password opnieuw de account actief maken.
Graag antwoord;
Het account kan slechts actief gemaakt worden indien het nog bestaat. M.a.w. het mag niet verwijderd worden (wat ook niet zal gebeuren).
Het is aan jou om je actief niet te gebruiken, dan wordt het automatisch inactief, maar een inactief account kan niet door de gebruiker zelf geactiveerd worden, enkel door de mods.

enne ... uitschrijven kan niet eens je gepost hebt!

Bardenas

uitschrijven ?

Bericht door Bardenas » 16 jul 2010, 19:45

warmweer schreef: enne ... uitschrijven kan niet eens je gepost hebt!
Staat dat in jullie reglement ? Nergens. Op een phpBBforum kunnen hoofdmods accounts verwijderen. Tenzij specifiek vermeld in reglement moet dus wel degelijk worden ingegaan op vraag van members om hun account te verwijderen. Vandaar mijn vraag: mijn account verwijderen en alle daarbij horende posts.
Think with the senses. Feel with the mind.

warmweer
Site Admin
Site Admin

uitschrijven ?

Bericht door warmweer » 16 jul 2010, 22:27

Bardenas schreef:
warmweer schreef: enne ... uitschrijven kan niet eens je gepost hebt!
Staat dat in jullie reglement ? Nergens. Op een phpBBforum kunnen hoofdmods accounts verwijderen. Tenzij specifiek vermeld in reglement moet dus wel degelijk worden ingegaan op vraag van members om hun account te verwijderen. Vandaar mijn vraag: mijn account verwijderen en alle daarbij horende posts.
Die discussie hebben we al eens gehad. Het argument dat het er niet staat gaat niet op immers het staat er ook niet dat het wel kan. Hoogstens houdt dit in dat er over gediscussieerd kan worden.
Maar wie niet inziet dat er op een forum niet zomaar beslist wordt om iemand's berichten te verwijderen, die (heb ik de indruk) is de moderators een beetje aan het uitdagen.

Een voor alle duidelijkheid hoofdmods op een phpbbforum kunnen enkel accounts verwijderen (ja kan dit vervangen door eender welke actie) indien de administrator die specifieke rechten toegekend heeft, m.a.w. het is niet a priori zo.

BTW Bardenas, je wist het antwoord op voorhand - je account kan inactief gemaakt worden zodat niemand (behalve de moderators) het profiel kan bekijken; je berichten verwijderen? Give me a break.

Michael1982
heeft de smaak te pakken
heeft de smaak te pakken

uitschrijven ?

Bericht door Michael1982 » 02 mei 2015, 21:07

ik heb een vraagje. Als ik mijn account wenst te verwijderen, tot wie moet ik mij richten?

warmweer
Site Admin
Site Admin

uitschrijven ?

Bericht door warmweer » 03 mei 2015, 22:04

Michael1982 schreef:ik heb een vraagje. Als ik mijn account wenst te verwijderen, tot wie moet ik mij richten?
Tot niemand, en wel omwille van de feit dat je al verschillende berichten geplaatst hebt en een account dan niet meer verwijderd wordt.
Het kan wel inactief gemaakt worden.

Michael1982
heeft de smaak te pakken
heeft de smaak te pakken

uitschrijven ?

Bericht door Michael1982 » 03 mei 2015, 22:07

Hoe kan het inactief gemaakt worden? Door gewoon niet meer te posten?

warmweer
Site Admin
Site Admin

uitschrijven ?

Bericht door warmweer » 03 mei 2015, 22:15

Michael1982 schreef:Hoe kan het inactief gemaakt worden? Door gewoon niet meer te posten?
De vraagstelling is voldoende. Ik zal het account inactief maken.

Michael1982
heeft de smaak te pakken
heeft de smaak te pakken

uitschrijven ?

Bericht door Michael1982 » 04 mei 2015, 16:58

warmweer schreef:
Michael1982 schreef:Hoe kan het inactief gemaakt worden? Door gewoon niet meer te posten?
De vraagstelling is voldoende. Ik zal het account inactief maken.
ok alvast bedankt

Balthasar

uitschrijven ?

Bericht door Balthasar » 05 mei 2015, 10:49

Dat laatst lukt je nog niet echt :wink:

Plaats reactie