Upgrade van ProVla

Open forum voor vragen en wensen ivm het board.
Ook bugmeldingen en problemen horen hier.
Forumregels
Beste leden!

Het covid-19 virus gooit roet in het eten bij iedereen, overal en uiteraard in elke sector.

In de sector van prostitutie, erotische massage of zelfs gewone massage, is lichamelijk contact onvermijdelijk. Contact met lichaamsvloeistoffen is onvermijdelijk en houdt een zeer groot risico in, en ik heb het niet zozeer over sekseel overdraagbare aandoeningen (een risico dat uiteraard aanwezig is) maar over de transmissie van het covid-19 virus wat niet enkel gevolgen heeft voor de drager, maar ook voor bijna iedereen waarmee die persoon in contact komt. De meesten onder jullie behoren niet echt tot de leeftijdsgroep die grote risico's loopt (voorlopig toch niet volgens de epidemiologische statistieken) echter de verspreiding gebeurt onzichtbaar en iedereen loopt risico, zowel DVP, klant, familie of dichte kennissen van de wandelaar, als elke persoon waarmee je toevallig fysiek contact zou hebben of in het slechtste geval zelfs via een contact met voorwerpen.

Neem uw verantwoordelijkheid en neem geen onnodige risico's voor jezelf noch anderen!!
Plaats reactie
warmweer
Site Admin
Site Admin

Upgrade van ProVla

Bericht door warmweer » 12 jan 2018, 17:39

warmweer schreef:
12 jan 2018, 17:18
hmmm dat groen is nog te fel
pff nu is dat groen teveel VPFposterkleur - ff op mn gemak experimenteren

leuven1
bestaat er nog iets buiten VP?

Upgrade van ProVla

Bericht door leuven1 » 12 jan 2018, 19:41

beter nu hoor

Balthasar

Upgrade van ProVla

Bericht door Balthasar » 13 jan 2018, 20:36

De kleur zoals nu wordt gebruikt om "gisteren" aan te geven vind ik goed.

warmweer
Site Admin
Site Admin

Upgrade van ProVla

Bericht door warmweer » 13 jan 2018, 22:21

Ja, Gisteren heeft geen background nodig en de bold is onderscheidend genoeg.
Het groen voor Vandaag lijkt te veel op de VPFposters, dat wil ik nog iets anders.
De aanduiding voor zoveel minuten geleden lijkt me ook ok, maar ik probeer het toch nog iets minder opvallend te maken.
in volgorde van dalende onopvallendheid moet het dus zijn: minder dan, Vandaag, Gisteren

warmweer
Site Admin
Site Admin

Upgrade van ProVla

Bericht door warmweer » 14 jan 2018, 20:43

Vandaag

warmweer
Site Admin
Site Admin

Upgrade van ProVla

Bericht door warmweer » 14 jan 2018, 22:43

Minder dan + 60 minuten

Balthasar

Upgrade van ProVla

Bericht door Balthasar » 14 jan 2018, 23:42

Ik kreeg vijf notificaties naar aanleiding van mijn post in het topic over King (alias Spacecake).

Dat ziet er dan zo uit:

NOTIFICATIES Instellingen

Geciteerd door warmweer in:

"King1990 ex Spacecake op RB"

37 minuten geleden

Geciteerd door King1990 in:

43 minuten geleden

Geciteerd door King1990 in:

44 minuten geleden

Geciteerd door warmweer in:

45 minuten geleden

Geciteerd door MyleneLover in:

46 minuten geleden
Dit klopt volgens mij niet. Ik werd vandaag/gisteren enkel geciteerd door warmweer, niet door King en ML.

warmweer
Site Admin
Site Admin

Upgrade van ProVla

Bericht door warmweer » 15 jan 2018, 00:18

Waarschijnlijk heb je notificaties aan voor berichten die jij geschreven hebt en geëditeerd zijn en/of berichten waarin jij gequote wordt.
Ik heb namelijk heel dat topic geëditeerd: de quotes hersteld (naar het nieuwe systeem waarbij de geciteerde post als link vermeld wordt) + citaten zonder bron de juiste bron gegeven + 1 dubbel bericht verwijderd.

Iedereen mag gerust de notificaties gebruiken, maar liefst geen mailnotificaties gezien er geweldig veel geëditeerd zal worden binnenkort (topics samenvoegen , posts hernoemen en verplaatsen enz...). Indien er teveel mails verstuurd worden, bestaat het risico dat het dagelijks/maandelijks quotum overschreden wordt.

warmweer
Site Admin
Site Admin

Upgrade van ProVla

Bericht door warmweer » 15 jan 2018, 00:27

hmmm, ik zie net dat de datum van berichten van 13 januari het kleur van "gisteren" gekregen hebben, en deze van 14 januari de kleur van "Vandaag". daar klopt iets niet :evil: :(

edit: fout ontdekt: vergeten rekening te houden met de offset van time - ik als gebruiker zit op tijdzone +1, m.a.w. om 1:01 zou alles in orde moeten zijn voor mij en iedereen die op +1 ingesteld staat. Diegenen die nog op +2 ingesteld staan moeten een uur langer wachten. Morgen eens op mijn gemak kijken hoe ik dat moet aanpassen.

Daylight

Upgrade van ProVla

Bericht door Daylight » 13 mei 2020, 13:20

Kleine opmerking: als ik links bovenaan op Quick Links klik, en dan op "New Posts", verschijnt er niets in die lijst, ook al heb ik vandaag in een topic geantwoord.

Zo komt het over alsof er recent niets geschreven is op dit forum, vind ik een beetje jammer.

warmweer
Site Admin
Site Admin

Upgrade van ProVla

Bericht door warmweer » 13 mei 2020, 15:19

Daylight schreef:
13 mei 2020, 13:20
Kleine opmerking: als ik links bovenaan op Quick Links klik, en dan op "New Posts", verschijnt er niets in die lijst, ook al heb ik vandaag in een topic geantwoord.

Zo komt het over alsof er recent niets geschreven is op dit forum, vind ik een beetje jammer.
Een bericht dat door jou geschreven is, is niet nieuw voor jou, maar wel voor iemand die pas later inlogt.

Plaats reactie