Poll - wie blijft thuis / wie gaat wandelen?

Opiniepeilingen allerhande
Forumregels
Beste leden!

Het covid-19 virus gooit roet in het eten bij iedereen, overal en uiteraard in elke sector.

In de sector van prostitutie, erotische massage of zelfs gewone massage, is lichamelijk contact onvermijdelijk. Contact met lichaamsvloeistoffen is onvermijdelijk en houdt een zeer groot risico in, en ik heb het niet zozeer over sekseel overdraagbare aandoeningen (een risico dat uiteraard aanwezig is) maar over de transmissie van het covid-19 virus wat niet enkel gevolgen heeft voor de drager, maar ook voor bijna iedereen waarmee die persoon in contact komt. De meesten onder jullie behoren niet echt tot de leeftijdsgroep die grote risico's loopt (voorlopig toch niet volgens de epidemiologische statistieken) echter de verspreiding gebeurt onzichtbaar en iedereen loopt risico, zowel DVP, klant, familie of dichte kennissen van de wandelaar, als elke persoon waarmee je toevallig fysiek contact zou hebben of in het slechtste geval zelfs via een contact met voorwerpen.

Neem uw verantwoordelijkheid en neem geen onnodige risico's voor jezelf noch anderen!!
Plaats reactie

Wie blijft thuis / Wie gaat wandelen?

Ik blijf lekker thuis
7
50%
Ik ga wandelen zodra ik kan
7
50%

Totaal aantal stemmen: 14

VVD914
heeft veel te veel vrije tijd

Bericht door VVD914 » 21 jun 2020, 12:27

Tijdens de beperkingen hebben we dus kunnen zien dat er DVP's zijn blijven ontvangen, en waarschijnlijk ook een deel die niet adverteerde maar gewoon hun vaste klanten zijn blijven ontvangen. Maar het zou ook wel eens leuk zijn om de aandacht te richten op de klanten :D

Ben razend benieuwd om de verhouding te zien van de klanten die wel of niet opnieuw DVP's gaan bezoeken.

Ik ga persoonlijk nog geen DVP's bezoeken. Er zitten mensen in mijn kring die ooit besmet zijn geweest met corona, nu negatief testen maar nog steeds ongelofelijk ziek zijn en zoveel schade hebben opgelopen dat ze nog niet eens kunnen deftig bewegen, huishouden doen, eten klaarmaken,...

vincent69

Bericht door vincent69 » 21 jun 2020, 13:51

Ken een paar mensen die der serieus van afgezien hebben en nu nog steeds na maanden thuis te zijn nog niet 100% genezen zijn. Dus wil zeker geen extra risico nemen.

Balthasar
bestaat er nog iets buiten VP?

Bericht door Balthasar » 21 jun 2020, 14:01

Ik ben wezen wandelen waar het mocht en kon. Dame kwam met 'n mondkapje, tijdens het vogelen ging dat mondkapje (uiteraard) af. Ondertussen alweer twee weken geleden, niets opgelopen. Dame vertelde me wel dat ze alleen wat langere dates doet. Veel mensen zijn de afgelopen tijd niet geweest, wellicht wat wandelbudget opgespaard, broek vol goesting, et cetera. Kan me indenken dat ze ondanks dat ze aan de slag is, het risico toch zo laag mogelijk houdt.

ookcurieus

Bericht door ookcurieus » 21 jun 2020, 21:25

Ik lees hier en daar dat het nu rijtje schuiven is bij sommige dvp's. Misschien klopt het, misschien ook niet.

Mijn favorietjes zijn alvast nog niet terug.

Daarenboven, naast de vaststelling dat covid er nog is en ik nog op de rem sta, heb ik geen zin om in een potje te roeren waar reeds veel anderen me die dag zijn voorgeweest ...
Des te beter voor de dvp, maar ik pas tot het allemaal een beetje genormaliseerd is en de files opgelost zijn.

tila
volwaardige genieter
volwaardige genieter

Bericht door tila » 25 jun 2020, 13:37

Ik ga van zodra het in m'n planning past. Maar dat zal pas ten vroegste midden juli zijn. De kans dat je het nu oploopt is extreem klein, er komen bijna geen gevallen bij. Nulrisico bestaat (meestal) niet.

Marcel010
begint te posten
begint te posten

Bericht door Marcel010 » 28 jun 2020, 16:02

Mijn eerste bezoek zal ik aan Phoenix (Bella Donna) Ardooie gaan brengen. Ik ga dan voor vier uurtjes lekker van haar voetjes en teentjes genieten. Het enigste wat phoenix hoeft te doen is me totaal leeg te rukken. Mijn ballen zitten goed vol tijdens deze rot corona.

Plaats reactie