Hoe sterk wordt uw keuze beinvloed door forumverslagen ?

Opiniepeilingen allerhande
Forumregels
Beste leden!

Het covid-19 virus gooit roet in het eten bij iedereen, overal en uiteraard in elke sector.

In de sector van prostitutie, erotische massage of zelfs gewone massage, is lichamelijk contact onvermijdelijk. Contact met lichaamsvloeistoffen is onvermijdelijk en houdt een zeer groot risico in, en ik heb het niet zozeer over sekseel overdraagbare aandoeningen (een risico dat uiteraard aanwezig is) maar over de transmissie van het covid-19 virus wat niet enkel gevolgen heeft voor de drager, maar ook voor bijna iedereen waarmee die persoon in contact komt. De meesten onder jullie behoren niet echt tot de leeftijdsgroep die grote risico's loopt (voorlopig toch niet volgens de epidemiologische statistieken) echter de verspreiding gebeurt onzichtbaar en iedereen loopt risico, zowel DVP, klant, familie of dichte kennissen van de wandelaar, als elke persoon waarmee je toevallig fysiek contact zou hebben of in het slechtste geval zelfs via een contact met voorwerpen.

Neem uw verantwoordelijkheid en neem geen onnodige risico's voor jezelf noch anderen!!
Plaats reactie
smiksmaksmok
bestaat er nog iets buiten VP?

Bericht door smiksmaksmok » 26 okt 2011, 21:45

In opvolging van verschillende discussies o.a. hier :
viewtopic.php?f=16&t=15257&start=120
Daarna volgt dan een recensie die totaal geen steek maakt, maar wél mogelijke klanten afschrikt.
Leek het mij interessant om een poll onder de leden te houden :

Hoe sterk beïnvloeden de verslagen op het forum uw keuze voor een DVP:

1. Als ik een DVP op het oog heb check ik steeds of er al verslagen over bestaan. Mijn beslissing om al of niet te gaan hangt daar altijd of in zeer grote mate van af.
  2. Als ik een DVP op het oog heb check ik steeds of er al verslagen over bestaan maar ik hou alleen maar rekening met rapporten van flagrant, aantoonbaar bedrog. De meningen over de kwaliteit van de dienstverlening hebben weinig of geen invloed.
  3. Ik doe geen moeite om voor elke advertentie die me bevalt te gaan checken of er een verslag is.
  4. Weer een zinloze poll.
Ikzelf stem voor punt 2. Ik heb al teveel adressen gehad waar men de afspraak niet na kwam, loog over de dienstverlening en/of de prijzen, of waar men een loopje nam met de tijd. Als zoiets gemeld wordt dan hou ik daar rekening mee. Als het rapport over het bedwerk negatief is, maar de advertentie is aantrekkelijk genoeg, dan ben ik toch geneigd om ter plaatse mijn eigen mening te vormen. Grappig genoeg was één van mijn meest intense ervaringen bij een huis waarover één recensie bestond die uitermate slecht was. (Ik heb wel even getwijfeld, maar het toch geriskeerd, gelukkig.) Mijn duurste en ook één van de top-3 slechtste ervaringen waren bij een dame met meerdere goede recensies, die achteraf beschouwd waarschijnlijk allemaal door de dame zelf geplaatst waren. (Maar dat waren recs op Deernes.com)

She said : I'll sock it to ya daddy.
He said ; what ?
She said : I'll sock it to ya daddy.
Righton!
http://www.youtube.com/watch?v=VlRXQEA0yj0

warmweer
Site Admin
Site Admin

Bericht door warmweer » 27 okt 2011, 00:34

Eigenlijk een (persoonlijke mening uiteraard) interessant onderwerp voor een poll. En dat zal dus een geformateerde poll worden maar eerst even laten bezinken om wat overwegingen te revue te laten passeren ivm de mogelijk opties (waarmee ik niet beweer dat de huidige onvoldoende zijn).

Gelasio

Bericht door Gelasio » 27 okt 2011, 00:43

Nog een keuzemogelijkheid die erbij zou moeten: ik zoek op het forum actief naar DVP's op basis van recensies en de rubriek ladies only en ik klik de links naar websites aan; daarna leg ik eventueel contact met de DVP.
Ik suggereer deze mogelijkheid maar, omdat het bij mij soms zo gaat. Zo ben ik bijvoorbeeld bij Kimberly in Werchter terechtgekomen, zo heb ik destijds Annelore hier gespot en via de link naar schatjes.net gegaan waar ze adverteerde. Het uitpluizen van sites als schatjes en afspraakjes vind ik geweldig tijdrovend. Zoek bijvoorbeeld op afspraakjes maar eens naar iets in Vlaams-Brabant: je kan heelder pagina's afscrollen om af en toe eens eentje tegen te komen. Ik vermoed dat er mogelijk nog wandelaars zijn die op deze manier 'op jacht gaan'.
Andere vraag: kunnen er meerdere mogelijkheden zijn? Ik zoek meestal op de boven beschreven manier, maar soms ga ik toch op advertenties af en check ik dan of er hier recensies zijn. Hoe verwerk je dat in een geformatteerde poll?

xenomorph
woont hier
woont hier

Bericht door xenomorph » 27 okt 2011, 08:40

Gelasio schreef:Nog een keuzemogelijkheid die erbij zou moeten: ik zoek op het forum actief naar DVP's op basis van recensies en de rubriek ladies only en ik klik de links naar websites aan; daarna leg ik eventueel contact met de DVP.
x 2

Zo ga ik ook tewerk. De duidelijke uitschieters in de recencies- zowel extreem positief als negatief - laat ik buiten beschouwing. Ook de wijze waarop de dvp zich gedraagt op dit forum neem ik mee.

Data

Bericht door Data » 27 okt 2011, 12:24

xenomorph schreef:
Gelasio schreef:Nog een keuzemogelijkheid die erbij zou moeten: ik zoek op het forum actief naar DVP's op basis van recensies en de rubriek ladies only en ik klik de links naar websites aan; daarna leg ik eventueel contact met de DVP.
x 2

Zo ga ik ook tewerk. De duidelijke uitschieters in de recencies- zowel extreem positief als negatief - laat ik buiten beschouwing. Ook de wijze waarop de dvp zich gedraagt op dit forum neem ik mee.
Ook recensies van bepaalde posters negeer je best totaal. Zo zijn die van, with all due respect, o.a. morris en toffegast altijd geweldig, schitterend, fantastisch, megageil,het beste ooit, respect geven is respect krijgen, voor herhaling vatbaar, zijn (vele) geld waard, schitterende lichamen (van de dames, he :mrgreen: ), prachtige borsten, pijpbeurt van de eeuw, gezellige babbel etc. Alsof ze op speed een AST-cursus van LSP hebben bijgewoond.
I love my relationship with my bed. No commitment needed. We just sleep together every night.

Steven_69
Privacy? as though I care!
Privacy? as though I care!

Bericht door Steven_69 » 27 okt 2011, 12:34

Toen Steven_69 er nog volop op los wandelde (en recenseerde) werden zijn recensies vaak als leidraad gebruikt. Ik durfde het dan ook aan om zowel positief als negatief uit de hoek te komen en vergelijkingen te maken.
De Oude Hoogleraar : Hij leerde zijn volk beffen & spuiten

xxxsoze
volwaardige genieter
volwaardige genieter

Bericht door xxxsoze » 27 okt 2011, 13:49

Sorry Steven dat ik het moet zeggen maar jou recensies als leidraad gebruiken lijkt mij een beetje ver gezocht tenzij je hier natuurlijk een aantal meelopers zou hebben. Ik denk toch vooral dat de keuze van DVP bepaald wordt door een persoonlijke voorkeur van de wandelaar en deze voorkeur zal voor iedereen verschillend zijn. Sommige DVP's die jij geweldig vindt zouden bij mij enkel al qua uiterlijk niet in aanmerking komen en omgekeerd zal het misschien ook zo zijn. Dan spreken we nog niet over sexuele prestaties die voor elke wandelaar wel wat verschillend zullen zijn.
Persoonlijk kijk ik eerst naar het uiterlijk en de uitstraling van een DVP. Indien mij dat aanstaat, dan zal ik meerdere sites consulteren om recensies over haar te vinden en dan maak zelf een beslissing om haar al dan niet te bezoeken. Of jou naam dan tussen deze recensies staat maakt helemaal niets uit.

morack
begint te posten
begint te posten

Bericht door morack » 28 okt 2011, 00:05

Bij mij gaat het meestal als volgt: Ik kies een privé op basis van de algemene en gemiddeld commentaren hier. Ik ga naar de website om een idee te krijgen van de beschikbare dames. Daarna ga ik ter plaatse en laat ik me leiden door de goesting van de dag...

Alabama

Bericht door Alabama » 30 okt 2011, 15:44

Ik bezoek clubs, geen individuele dames. Ik lees wel om te kijken welke clubs over het algemeen goed worden bevonden en welke clubs minder zijn. Dan vallen ook automatisch wat namen op. De dames die heel goed worden gevonden en de dames die heel slecht worden gevonden blijven me dan wel bij, maar dan blijft het daar ook wel weer bij.

Het is toch voor iedereen een eigen belevenis. Wat de een geweldig vindt, is voor de ander helemaal niks. Natuurlijk, als 10 wandelaars een dame goed vinden, dan zal ze dat ook wel zijn. Vinden 10 wandelaars een dame slecht, dan zal dat ook wel zo zijn. Maar er zitten veel tussen die twee uitersten.

In saunaclubs heb je gelegenheid om wat kennis te maken met een dame en als je er een paar keer bent geweest en wat kamersessies hebt gemaakt, dan kun je over het algemeen wel redelijk inschatten of een dame er iets van wil maken of dat ze je snel af wil werken. En loop je dan een keer tegen een mindere sessie aan, so be it. Iedereen kan zich eens vergissen en een dame kan ook haar dag niet hebben. Als je een nieuw gerecht uitprobeert, kan het ook een keer tegenvallen en ook niet elk restaurantbezoek is een schot in de roos. Er zijn weinig echte zekerheden in het leven en de enige manier om niet tegen een slechte sessie aan te lopen, is om gewoon niet te gaan.

Tinufiel
begint te posten
begint te posten

Bericht door Tinufiel » 06 mar 2012, 18:27

Long time lurker, dus ik heb zeker al m'n keuze door dit forum laten beinvloeden. Daar dient het toch voor een groot stuk voor?

Iseewhatyoudid

Bericht door Iseewhatyoudid » 09 mar 2012, 19:40

Ik vertrouw op de posters :wink:
I like illegal things...

chawpchim
volwaardige genieter
volwaardige genieter

Bericht door chawpchim » 13 mar 2012, 20:06

Tinufiel schreef:Long time lurker, dus ik heb zeker al m'n keuze door dit forum laten beinvloeden. Daar dient het toch voor een groot stuk voor?
Mmm... afgaande op uw aantal posts sinds 2009 hebben wij wandelaars nog niet te veel onze keuze moeten laten beinvloeden 8)
Vooaleer ik actief werd op dit forum ging ik af op mijn eigen intuïtie, deels met succes en deels fiasco :?
En de ervaring op dit forum heeft mij wel geleerd dat de meest positieve verslagen daarom niet de beste zijn.
Greetz

stafke
volwaardige genieter
volwaardige genieter

Bericht door stafke » 02 mei 2013, 11:24

ik kies altijd op basis wat anderen er reeds over geschreven hebben.
Al ben ik ook vaak zelf pioneer geweest en zo bedrogen uit gekomen.
Recenties van leden met weinig posts laat ik links liggen.
Vaak maak ik gebruik van interne mail om zo bijkomende info te krijgen, het geen wat je dus liever niet op internet zet.
Uiteraard geef ik zelf ook info weer op forum en op interne mail.

Humphrey

Bericht door Humphrey » 02 mei 2013, 11:34

stafke schreef:ik kies altijd op basis wat anderen er reeds over geschreven hebben.
Al ben ik ook vaak zelf pioneer geweest en zo bedrogen uit gekomen.
Recenties van leden met weinig posts laat ik links liggen.
Vaak maak ik gebruik van interne mail om zo bijkomende info te krijgen, het geen wat je dus liever niet op internet zet.
Uiteraard geef ik zelf ook info weer op forum en op interne mail.
Idem, behalve het aspect "interne mail".
Anderzijds, dames die werken via bureau's doe ik sowieso niet.
:cry: Hoping 4 a Rebecca (ex-Jana) comeback ! :cry:

baeron
woont hier
woont hier

Bericht door baeron » 01 aug 2013, 09:23

sinds ik hier ben, heb ik dit forum ervaren als een zeer nuttig instrument en hulpmiddel bij het vinden van een lekkere "bezigheid" :wink:

Plaats reactie